sâmbătă, 1 august 2015

Clubul Cinefililor (12) - Impresii de sfârsit de saptamâna

În Clubul Cinefililor este binevenit oricine are placerea de a scrie câteva rânduri despre un film sau serial recent vazut, indiferent de anul de aparitie a acelui film sau serial. Pentru ca toti cei interesati sa poata accesa pagina în care faceti recomandarea, înscrieti articolul în acest tabel. Tabelul va ramâne deschis întreaga saptamâna.
----------------------------------------------

----------------------------------------------
Din partea mea astazi, din nou despre seriale ☺
Dancing on the Edge (2013) - este un mini-serial de televiziune britanic, ce prezinta atmosfera Londrei anilor '30 când muzica de jazz si artistii de culoare reuseau greu sa se impuna pe marile scene.
Serialul are doar 6 episoade si se încadreaza în genul dramelor istorice. Fiecare personaj reprezinta un segment social, caracterul eroilor este deosebit si impresionant, povestea este fictiva însa împleteste nume imaginare de milionari si magnati, cu nume reale din monarhia britanica. Deasemenea, situatia politica este punctata de evenimentele reale ale epocii.
Serialul a fost nominalizat de trei ori la Golden Globe Awards, unde actrita Jacqueline Bisset a câstigat la categoria "Best Supporting Actress – Series, Miniseries / Television Film". Serialul a câstigat deasemenea un Satellite Awards la categoria "Best Miniseries/ Television Film". Actorul din rolul principal - Chiwetel Ejiofor, a câstigat Broadcasting Press Guild Award la categoria "Best Actor" si Black Reel Award, la categoria "Outstanding Actor, TV Movie/ Mini-Series".
Nota mea: 9
Miss Fisher's Murder Mysteries (2012) - este un serial australian de televiziune, bazat pe romanele "Phryne Fisher Mysteries" semnate de Kerry Greenwood.
Bogata aristocrata Miss Phryne Fisher, tânara si deosebit de frumoasa, desfasoara activitatea de detectiv particular în anii '20, în Melbourne. Pe lânga faptul ca este inteligenta, inimoasa si corecta, Miss Fischer este moderna, deosebit de eleganta, independent și suverana. Phryne Fisher seamana mult cu Miss Marple, cu marea diferenta ca Miss Fischer iubește luxul, se impune prin stil și este înzestrată cu mult sex-appeal. Se bucura de viata, îi place muzica de jazz, se aventureaza voit în legaturi sentimentale fara viitor. Rezolva cazuri complicate de crime, colaborând cu politia locala si lasând impresia ca a fi detectiv-particular este doar un moft. Succesul ei se bazeaza însa pe înalta profesionalitate, indiciile diomnisoarei Fischer ducând mereu la rezolvarea cazurilor.
Serialul este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai scumpe filmari ale televiziunii australiene, garderoba prezentata de eroina principala fiind extraordinara ☺ AACTA a acordat designerului Marion Boyce, premiul "Best Costume Design in Television".
Nota mea: 9
----------------------------------------------
La rubrica "Clubul Cinefililor" de saptamâna trecuta s-au înscris: Diana, Iulisa, Zina si subsemnata.
Tuturor celor care ajung pe aceasta pagina de blog - o duminica tihnita! ☺

27 de comentarii:

  1. Urzeala Tronurilor - serial ajuns la seria a 5-a, cu o atmosfera fantastică cu tentă medievală, bazat pe principiul ca la finalul fiecărei serii să fie omorât/asasinat personajul/personajele aflate în rolurile principale.
    8,5

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. într-adevar, serialul "Game of Thrones" este unul din cele mai mari succese HBO. Am fost câstigata dpert fan, de la primele seriale si abia am asteptat sa apara un nou sezon. Spre final mi-a scazut interesul... nu stiu exact de ce... Am renuntat dupa sezonul 4 insa... promit sa reiau vizionarea ;)

      Ștergere
  2. Sigur o sa vad aceste seriale. Imi plac filmele/serialele ce redau perioada anilor '30,'40, vestimentatia femeilor, eleganta lor, etc.Tot cam din aceasi categorie face parte si serialul, cu un singur sezon, "El tiempo entre costuras", dupa romanul Mariei Duenas.Vestimentatia si peisajele din acest serial te lasa fara respiratie:)
    Somn lin!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, uitasem. Un serial care mi-a placut foarte mult si inca se filmeaza la el este "Mozart in the Jungle", un serial despre orchestra simfonica din New York, mai exact cam ce se intampla in spatele cortinei. Cu ajutorul acestui serial am invatat sa disting oboiul de celelalte instrumente. Un inceput de saptamana plin de energie!:*

      Ștergere
    2. multumim Florina draga pentru recomandarile pe care le-ai facut! sper sa gasesc si eu aceste seriale - dar asta mai la tomana :) acum ne pregatim de vacantaaaaaaa ☺☺☺
      O saptamâna cu bucurii sa aveti! :-*

      Ștergere
  3. Vineri, cand sedeam ca o valiza-n gara, in casa unei prietene, am vazut un episod (la intamplare) din seria "Forensic Files" - s-a nimerit sa fie cazul dupa care s-a facut un film in 2015 si pe care l-am vazut cu vreo luna in urma... N-am reusit, insa, sa "structurez" textul pe care sa-l postez... :( Voi reveni.
    Mini-serialul nu l-am vazut (nu stiam despre el), dar pare ca merita vazut. Cu Miss Fisher, insa, m-am imprietenit. :) Am terminat sezonul unu (acum ceva timp) si declar solemn: imi place tare mult personajul pe care il interpreteaza - si-mi place si "jocul" cu politistul. :) Cu Miss Marple... sunt prietena - am vazut toate sezoanele si tare rau mi-a parut ca s-a terminat.
    Sa ai o zi minunata!
    Pupici si imbratisari, cu drag, de la noi. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da, politistul o soarbe din priviri pe Miss Fischer - iar Miss este perfect constienta si savureaza ;) Un cuplu dragut!
      despre serialul "Forensic Files" nu am auzit - voi cauta...
      te pup :-* O saptamâna minunata sa aveti <3

      Ștergere
    2. The Forensic Files l-am gasit pe Youtube... Ilustreaza munca pe care o depun "laborantii criminalisti" pentru a descoperi autorul unei infractiuni; sunt descrise cazuri diverse si cum s-a reusit la prinderea infractorului, dar sunt si cazuri despre boli "misterioase" - cum ar fi "boala legionarilor", a carei cauza o stiu si n-o prea stiu medicii, si despre legatura intre anumite forme de cancer si campul electromagnetic al centralelor si/sau stalpilor "de electricitate"...
      Pupici, cu drag! Multumim, la fel. <3

      Ștergere
    3. oooo -si mai interesant! multumesc pentru amanunte! pup :-*

      Ștergere
  4. Ei, dacă acțiunea se desfășoară în anii 1920, atunci e musai să văd și eu serialul Miss Fisher's Murder Mysteriez. Mai ales că eroina e elegantă. ☺ Îmi place mult epoca și vestimentația specifică ei. Să vedem unde îl voi găsi.

    Duminică plăcută, dragă Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa gasesti serialul - este usurel, de entertainment. Atât garderoba domnisoarei Fischer, cât si stilul de viata sunt deosebite! :)
      O saptamâna minunata sa ai, Zina draga!

      Ștergere
  5. Multumim pentru recomandari! Primul serial ma tenteaza, imi plac povestile despre Londra interbelica. O sa-l caut si eu. In afara de Downton Abbey care mi-a plaut la maxim (abia astept seria 6 in toamna acesta!), am mai vazut pe aceeasi tema Upstairs Downstairs (2010–2012), simpatic si el. Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Upstairs Downstairs este un serial tare dragut, într-adevar! la fel ca si Downton Abbey, simti ca traiesti epoca :))
      Multumesc asemenea! O saptamâna vesela sa ai!

      Ștergere
  6. azi mi-am propus sa vad o comedie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună CARMEN!
    Îți mulțumesc pentru recomandare!
    Să ai o duminică pe placul inimii tale,draga mea!
    Pup și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, si mie imi plac filmele din acea epoca, mai ales daca sunt politiste si totul se baza pe logica si observatie, nu pe tehnologia criminalistica de astazi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Alegerile tale sunt pe gustul meu !
    Multumesc pt recomandari!
    Un plus de energie pentru o saptamana perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am reinceput si eu sa mai vad cate un film doua pe saptamana, aseara si in seara asta am ras la doua comedii. Am raspuns la ceva in urma, comentariile au intrat in moderare. Sunt prima acum, care iti urez o sapatamana frumoasa! Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da Mihaela draga, multumesc mult, am gasit toate comentariile tale :-*
      Filmele "la kilogram" nu sunt sanatoase, însa din cand in cand un film bun, face bine psihicului, ne alimenteaza imaginatia si ne relaxeaza.
      Sa ne spui si noua cum se numesc cele doua comedii, sa radem si noi :)
      pupici. O saptamâna cât mai placuta sa aveti!

      Ștergere
  11. Pe Jacqueline Bisset am vazut-o prima data in filmul “Under The Volcano” (1984) si mi-a placut actrita atat de mult incat de atunci nu prea ma interesa tema filmului pentru ca-mi ajungea sa stiu ca joaca si ea, deci filmul imi va placea. De data aceasta, cu “Dancing on the Edge” a fost la fel – mi-a placut foarte mult filmul! Multumesc de recomandare. Fara aceasta recomandare nu cred ca as fi vizionat serialul pentru ca nu as fi stiut ca are un rol si J.Bisset. :) Pe Matthew Goode (Stanley) il stiu din “The Imitation Game” si inca unul, al carui titlu nu-mi vine in minte. Pe John Goodman (Masterson) l-am vazut in mai multe filme…
    “Dancing on the Edge” l-am vazut… pe nerasuflate! Am vrut sa imi fac o idee despre film si sa il las “pentru mai tarziu” dar m-a prins de la primele scene asa ca l-am savurat ieri si azi. E… intens, din punctul meu de vedere. As zice ca nu are nici o scena “de umplutura”; are o “reteta” perfecta si bucatarul a fost tare bun! Excelent film.
    Saptamana minunata sa iti fie!
    Pupici cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce ma bucur ca ti-a placut! si mie mi s-a parut ca filmul nu are scene "de umplutura" si realitatile sociale chiar si cele mai incredibile, sunt prezentate firesc, fie printr-o gluma sau un apropo... cu multa multa finete! tare m-a impresionat!
      te pup si iti doresc sa ai o saptamâna plina de activitati placute

      Ștergere
  12. Îmi „amintesc" de Dancing on the Edge prin prisma faptului că Globul de Aur acordat lui Jacqueline Bisset în acel an a fost o surpriză pentru majoritatea specilaiştilor. Acum, că mi-ai reamintit de el, îl adaug pe listă. Mi-ar trebui aşa, cel puţin vreo trei vieţi ca să vizionez filmele şi serialele „programate", să citesc ce mi-am propus... ca să nu mai vorbesc de călătorii...
    Ioana
    P.S. Vacanţă plăcută! Eu tocmai m-am întors :)
    P.S. 2: Ca să fiu în... tendinţe, pun şi eu la catastif un film britanic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în general serialelel britanice care descriu epoca interbelica sunt fermecatoare, eu am devenit fan :))
      Da, ai dreptate - avem nevoie de trei vieti sa vedem filmele si serialele si sa citimratot ce am pus pe lista "neaparat!" :) si înca patru vieti sa calatorim prin toate locurile despre care am citit sau auzit!
      PS: în acest caz iti urez Bun venit! si îti multumesc mult pentru urare!

      Ștergere