miercuri, 8 iulie 2015

Miercurea fara cuvinte (28) - Curtea bălțată



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografii care "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :-)

30 de comentarii:

  1. Nu e bălţată, este.... superbă! Ce de culori minunate, ce de flori frumoase. Cred că abia aştepţi să vii acasă şi să stai de vorbă cu ele. E frumoasă grădina şi lumea ta, dragă Carmen! Happy WW! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaaai ce minuatie de gradina <3!!! Asa avea si Maia noastra o multime de flori superbe !! Era o bucurie vara sa le vedem. Cand eram micuta aveam si stropitoarea mea;)).
    Parca am facut un salt in timp! Multumesc mult pentru pozele cu flori. le-as imbratisa pe toate - florile desigur! :D
    Pupici cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place cand este asa colorata.O diversitate.Noapte buna si vise placute!

    RăspundețiȘtergere
  4. E un raiul florilor și culorilor, nu curtea bălțată ! Superbă ! Cum să nu fii mereu bine dispusă, pozitivă și comunicativă când ai sub ochi așa ceva ?! ☺

    Happy WW, dragă Carmen !

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasă și colorată grădină. Intuiesc și un miros plăcut, un aer răcoros fermecat. Fain!
    Cum n-am grădină la bloc, am fost în parc tura asta. Am găsit ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O simfonie de culorii... mi-ar plăacea să am o așa curte bălțată și parfumată!
    O zi frumoasă și răcoroasă îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
  7. "baltata" dar parfumata! :)
    culorile insemana veselie iar trandafirii sunt o bucurie, eu ii iubesc! :)

    pup draga mea draga, buna dimineata si multmesc ca ai avut din nou grija de mine si m-ai inscris in tabel! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce poate fi mai incantator sa vezi astfel de splendori!
    Imi pare tare bine ca pot sa ma bucur si eu de raiul tau floral!
    Cu mult drag :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hihi, ne-ai parfumat tuturor dimineata. :D Multuuuuuu! Happy WW. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Herrliche Bilder!
    Hab einen wunderbaren Tag heute
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  11. Curtea multicolora ! O advarata simfonie a florilor! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumoase florile! Sunt din gradina ta? Daca da, felicitari! Arata foarte bine. Sunt o sursa de inspiratie si optimism :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasa bălţată mai aveti! :)
    Adevarata placere inclusiv seara in gradina. :)
    Feţe de culoare zambind catre soare!
    Imbratisari si pupici cu drag! <3
    Succese!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cum sa fie "baltata"?!... E intens colorata! *_* O saptamana insorita si frumoasa, intocmai ca aceste flori!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Erata: se va citi "frumos colorata" in loc de baltata. ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Baltata, adica vesela si colorata!!! Cu totii am simtit nevoia sa explicam, corectam, indreptam...intr-o admiratie comuna pentru gradina ta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumoase sunt... Zi colorata!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce aș vrea să am și eu o curte la fel de frumos bălțată! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt superbe, Carmen! E o vara minunata la tine in gradina!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  20. Un mic rai la domiciliu! Cred ca adie fel de fel de parfumuri in curtea ta.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce fericire pe tine! Faci un pas și te trezești într-o poveste cu flori....florile evident personaje principale. ...:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce frumusete ! Cate culori si forme! Te invidiez !
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  23. Ai adus o bogatie cromatica deosebita aici.
    Mi s-au umplut ochii de atata frumusete !
    Sa te bucuri de multe zile pline de lumina,
    parfum si culoare!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt din curtea ta?Ce frumoase si multicolore!La noi s-au dus garofitele iar celelalte sunt cam suferinde de la ploaia acida.

    RăspundețiȘtergere
  25. Pusca de sanatate!
    Cu ce se hranesc?:))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere