joi, 1 ianuarie 2015

Ati pasit cu dreptul în Noul An? :)

Cu siguranta, raspunsul este DA! ☺


În ultima zi din 2014 am facut o lunga plimbare pâna pe dealul de la marginea orasului, bucurându-ne de superbul peisaj hibernal. Zapada depaseste înaltimea genunchiului, nu avem soare însa este placut, temperatura oscileaza în jurul valorii de zero grade.
Ne-a placut mult atmosfera de pe colina, colorată şi plină de veselie si, pentru ca iarna trecuta am dat saniuta unor nepoti, de data aceasta doar am privit. Astazi - 1 ianuarie 2015, am comandat o sanie online, la Amazon si speram sa fie livrata saptamâna aceasta - asa încât la weekend sa o putem testa pe derdelus ☺ 

Zapada avem din belsug. Are o consistenta ciudata, nu se lipeste nici macar pentru un bulgare, însa... om-de-zapada tot am facut! ☺ Am folosit zapada adunata cu lopata într-un colt de curte, i-am pus ochi din felii uscate de portocala, câteva ridichi în forma de gura, un morcov în loc de nas, i-am împrumutat un fular si acum ne zâmbeste fericit din fata geamului.


Anul acesta de revelion am fost invitati la vecinii nostri si la cumpana dintre ani, am iesit pe strada cu câte un pahar de sampanie în mâna, sa admiram focurile de artificii. Efectul mirific al luminitelor colorate tâsnind ca rachetele spre a se desfacace în buchete enorme pe cer a fost usor estompat de fum si ceata, însa spectacolul ne-a produs acceasi mare bucurie ca de fiecare data la sfârsitul si începutul unui an. La multi ani, 2015! Tuturor, un An Nou cu sanatate si bucurii! >:D<

32 de comentarii:

  1. Ce diferenta intre sud-est (unde esti tu) si vest unde sunt eu. La mine nu e pic de zapada , azi am vazut pomi infloriti, a fost soare si +6grd.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici în nordul Germaniei nu este pic de zapada, cumnatii mei din Berlin si Hamburg se plâng deasemenea ca nu a nins deloc! In Bavaria este zapada peste tot.
      Augsburgul este central în sudul Germaniei, la 100 km de Alpi.
      :)) La multi ani! gânduri bune, sanatate si bucurii!

      Ștergere
  2. Sorcova, vesela
    Sa traiesti, sa infloresti! :)
    Frumos creionat chipul noului locatar din gradina voastra...oare cum se vede din profil "nasucul" zambaretul personaj?
    La noi inca o zi cu ger aspru, dar la ora asta a inceput ninsoare blanda...cu ocazia asta sper sa creasca gradele in termometru.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. rectific...zambaretului ...

      Ștergere
    2. profilul rânjitului, este foarte asemanator cu al lui Pinocchio :)))
      Seara faina, Gina draga, si mâine sa aveti o zi frumoasa, cu zapada si soare! pupici

      Ștergere
    3. daca nu rectificai, nici nu bagam de seama :)))) automatismul...

      Ștergere
  3. Minunea in alb face zile frumoase copiilor si celor care au suflet vesel.:)
    Sa va fie pasii cu noroc!

    La noi e frig,dar copiii au iesit in capatul gradinii ,unde avem un "patinoar" si au intrat cu obrajii ca bujorii.:))

    Ce zambet larg are omul tau de nea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine fac baietii tai ca ies zilnic la aer, asa se calesc copiii!
      Multumim mult, Angi! Sanatate si multe bucurii în 2015 daga mea, sa aveti parte deasemenea de mult noroc, sa va îndepliniti toate visele! pup

      Omul de nea e mai mult lat decât înalt, iar zâmbetul îi e pe masura :)))

      Ștergere
  4. Doamne cat imi place la zapada!Cum sa te duci pe deal fara sanie sau alt mijloc de locomotie? Azi am intrat prin toata zapada din curte la cabana,pana a facut un pic de partie sotul meu.Tot asa mare era.Dupa doua ore ,eram alt om.Asa ca am inceput anul cu voiosie la zapada.Revelionul,in doi acasa,liniste,mancare ,artificii si telefoane. Un an cat mai bun iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. noi ne-am dus la plimbare :)) nici nu ne-am închiput ce pârtie este acolo! saniute, colace, saltele de plaja, snowboards, ligheane... orice sa aluneci pâna la poalele dealului. Superba atmosfera! Nici îmbracata nu am fost cu pantaloni de fâs, ca mi-as fi dat drumul în fund pe derdelus :)))
      Tja... acum asteptam sa soseasca saniuta, oricum iarna abia a început :)) Si avem în plan si la patinoar sa mergem... arena este la 15 minute de casa noastra!
      Un An Nou plin de bucurii draga mea! Sanatate multa! pup

      Ștergere
  5. Ce imagini frumoase! îmi amintesc de săniuşul din copilărie :)
    La mulţi ani, dragilor! Bucurie, sănătate, realizări şi toate cele pe care le doriţi în 2015!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu priveam totul si mi se parea ca traiesc poezia lui Coşbuc!

      A-nceput de ieri să cadă / Câte-un fulg, acum a stat,
      Norii s-au mai răzbunat / Spre apus, dar stau grămadă
      Peste sat.

      Nu e soare, dar e bine,/ Şi pe râu e numai fum.
      Vântu-i liniştit acum,/ Dar năvalnic vuiet vine
      De pe drum.

      Sunt copii. Cu multe sănii,/ De pe coastă vin ţipând
      Şi se-mping şi sar râzând;/ Prin zăpadă fac mătănii;
      Vrând-nevrând.

      Te pup. An Nou cu sanatate si bucurii, draga mea! :-*

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. La multi ani, Costea! ce surpriza, acum în prima zi a anului :)) Nu te-am mai citit/întâlnit cel putin un an!
      An Nou cu sanatate si bucurii! :)

      Ștergere
  7. Foarte faina ideea cu sania! O incantare sa o folosesti prin albul acela minunat....:)
    Imi place zambetul omului de zapada....:)
    Eu am inceput anul cu febra musculara....:)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;) abia astept sa o primim!
      Febra musculara?! ahaaa, ai dansat toata noaptea! :) Inseamna ca te-i distrat foarte fain!
      Noapte buna, în prima noapte a anului :) pup

      Ștergere
  8. La multi ani! Omul de zapada e mai vesel pe ger decat noi. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi nu e frig. Peste zi termometrul a aratat temperaturi pozitive, abia acum temperatura a coborât la -2°C! :) Am auzit însa ca ieri la Sibiu au fost -25°C! wow...

      Ștergere
    2. An Nou fericit, cu sanatate, buchet de bucurii (exact ca in frumoasele imagini) si implinirea celor mai dragi dorinte!
      Te imbratisez cu drag si iti multumesc pentru neuitare!
      Ileana

      Ștergere
    3. La multi ani, Ileana draga! nu te-am uitat, cum sa te uit :))
      An nou cu sanatate si numai bucurii!

      Ștergere
  9. Noi ca noi, dar voi ati pasit sigur cu dreptul in noul an...sanie? Excelent!!! Curaj, optimism, incredere, bucurie, dragoste...da, da, multa dragoste! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii cum e, când ai sanie, ti se pare ca o folosesti o data pe an si în rest sta degeaba în pivnita, dar daca nu mai ai, parca iarna, la tot pasul întâlnesti ocazii în care ar fi putut fi simpatic sa ai saniuta :)))
      Te îmbratisez si eu, Silvia draga. Un an în care sa reusesti sa-ti îndeplinesti vise mari, sa fii sanatoasa si sa traiesti în fiecare zi clipe fericite! pup

      Ștergere
  10. :)...astazi am trecut si eu pe langa niste derdelusuri pline de copii...imi venea sa ma dau si eu dar imi lipsea saniuta ! :)
    ce draguti sunt Cosarul si Omul de zapada- vad ca sunt prieteni, fiecare pe terenul lui ! :)
    pup


    RăspundețiȘtergere
  11. În Bucureşti au fost -15 grade pe 1 ianuarie.
    Dar de dat cu sania m-am dar pe 31 decembrie! În Parcul Tineretului, bineînţeles :)
    Pui poze şi de la săniuş, da? :) Distracţie plăcută!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. of, of! ce crezi însa?! la noi astazi au fost +5 grade si a plouat! jumatate de zapada a disparut, omul de zapada s-a micsorat si stau sa-i cada ridichiile din gura :)))) Iar mâine cica vine un val de aer mai cald, care va aduce ploi si temperaturi de pâna la +15°C! Spune si tu, pe ce lume traim?! ☺
      Saptamâna viitoare se spune ca se va raci iar si ca probabil va ninge... Saniuta înca nu a sosit, daca nu vine sâmbata, atunci cu siguranta va ajunge luni sau marti. Vom comanda si zapada, tot online ;))))))

      Ștergere
  12. Sunteti norocosi cu atata zapada! In Bucuresti s-a cam topit si a ramas doar frigul. Am vrea si noi sa facem rost de o saniuta si poate avem noroc sa mai ninga din belsug macar o data. Deocamdata s-a anuntat doar ger, iarasi.
    Astept cu drag pozele de la sanius! :)
    Sa ai un an minunat si sa ramai mereu la fel de vesela si plina de voie buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Raluca, saniuta înca nu a fost livrata, asteptam astazi sau luni, însa... nu e nicio graba! Si la noi s-a topit zapada, ieri vremea s-a încalzit brusc, a plouat si a disparut frumusetea asta de zapada... Au ramas doar pete albe, pe ici, pe colo. Si e foarte cald... mâine cica temperaturile vor urca la +12°C! O vreme turbata!
      Pup draga mea, un weekend minunat sa aveti!

      Ștergere
  13. Aşa să ne fie toate zilele din Noul An: cu veselie şi tot împreună cu cei dragi!

    La mulţi ani, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani! :) multumesc pentru frumoasele gânduri, Alex draga!

      Ștergere